Bezoekers

dinsdag 3 mei 2016

Naaimachinewinkel Wouters Haarlem

Jaaaaaaa hij is open Naaimachinewinkel Wouters in Haarlem in de Generaal Cronjestraat 46, de opening was zaterdag 30 april 2016. Het is een fris uitziende   winkel die weer bomvol staat met de beste naaimachines in de prijs klasse beginnende  bij €149,- oplopend tot € 1500,-  Alle merken zijn weer vertegenwoordigd;  Bernina,  Husqvarna, Brother, Elna, Janome, Juki, Lewenstein, Pfaff, Singer, Toyota, Anker, Happy lock.  Ook staan er weer naaimachines opgesteld met de stroom aan zodat je de naaimachine van je dromen meteen uit kan proberen.  Er zijn nu heel veel openings aanbiedingen,  zoals de Elna Lotus,  kent U hem nog? Hij opend als een bloem en neemt weinig ruimte in, nu voor €499,-  gestoken in een nieuw jasje van blauw en wit met veel steken keuze. Ook zag ik een super leuke meiden naaimachine van het merk "Texi" joy 13 in appeltjes groen, rosé,  licht blauw en paars gecombineerd met wit, voor €149,- En nog veel meer aanbiedingen!  Dit moet jezelf zien!

Wat hebben ze nog meer? Ik zag een vitrine vol met scharen en een super grote Gutermann garen kast met alle kleuren die er bestaan! Hoera!
Ook zag ik de ScannCut van Brother, naaimachine naalden, olie, garen dozen en nog wat allerhande fournituren.  Natuurlijk hebben ze ook lockmachines en er staat een Brother naai en borduur machine ook in de aanbieding voor €799,-

Ik denk dat deze nieuwe naaimachinewinkel een aanwinst voor Haarlem zal zijn, want een toegankelijke dealer daar zaten we echt op te wachten.  De winkel in Amsterdam in de van Woustraat is mega groot en daar staat zo'n beetje alles wat er te koop is op naaimachine gebied. Zoek je iets in een duurdere prijsklasse dan moet je naar Amsterdam zie mijn andere review met foto's.  Voorlopig ben ik heel blij met deze dependance in Haarlem. En ik denk dat de meeste mensen hier heel blij mee zullen zijn. Ik maakte nog wat foto's van de nieuwe winkel zie hieronder.
Wouters Haarlem is open op: Dinsdag tot en met zaterdag van 1.00 - 18.00 uur. Generaal Cronjestraat 46       2021 JJ Haarlem. Door de weeks kun je in de straat parkeren op zaterdag in de parkeergarage.  Als je in de buurt bent, stap beslist eens binnen  om een kijkje te nemen. Groetjes Marie. 

3 opmerkingen:

  1. Fijn z'n mooie naaimachine shop in de buurt. Hier zit er ook eentje maar ik ben er nog nooit geweest... Ga ik vast en zeker eens doen.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijn dat er in deze tijd nog nieuwe naaimachine-winkels openen Marie! En ook nog lekker bij jou in de buurt! Helaas voor mij wel erg ver weg, maar oké, hoe vaak kom ik in een naaimachine-winkel?
    is dit filiaal in Haarlme met de auto een beetje goed te bereiken/ parkeerplaats? Ik vind naar de Van Woustraat zo'n ramp met de auto. En weet jij of je nog steeds oude naaimachines kan inleveren als je een nieuwe koopt? Ik heb er 3 staan, maar wil ze niet weggooien... zijn wel oud, maar niet kapot! hooguit een schoonmaakbeurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Corrine! Bijde winkels zijn goed te bereiken met de auto. Wouters Amsterdam in de van Woustraat heeft parkeer meters voor de deur en dat kost maar €0,10 cent per uur! Daarna moet je weg. Als je lang nodig heb in de winkel kun je met zijn tweeën gaan, dan kan er iemand de auto verzetten. Bij Wouters Haarlem kun je ook doordeweeks voor de deur parkeren kost €2,50 per uur. Of in de parkeergarage en stukje lopen. Op zaterdag mag je daar niet parkeren. Wat betreft oude naaimachines die kun je inleveren die gaan naar een goed doel in het buitenland waar ze gerepareerd worden of voor onderdelen gebruikt worden, niet weg gooien dus! Als je een nieuwe naaimachine koopt neem je de oude mee en heb je nog inruil korting. Hoeveel? Dat ligt aan de prijs van de nieuwe. Een schoonmaak beurt doen ze ook en reparaties, houd rekening met een wachttijd van 4 tot 6 weken. Want het is druk! Groetjes Marie

    BeantwoordenVerwijderen