Bezoekers

donderdag 24 december 2020

Gehaakte kleedjes

Met het haken van mijn favoriete bezigheid gehaakte kleedjes ga ik dit oude jaar uit! Zo begon ik in maart ook als een gek te haken. Ik moest elk tv programma zien wat over Corona ging, ondertussen haakte ik kleedjes. Daarna was het mondkapjes naaien voor mijn familie en voor het goede doel, de ruilwinkel van Sinkel in Zandvoort. Maar ook verkocht ik er vele op Marktplaats. Heb daardoor minder voor mezelf genaaid, een quilt, een trui en t_ shirt. Wel deed ik in opdracht etui's en ook voor Marktplaats haaknaalden etui's. Maar ik kan wel zeggen dat dit jaar in teken stond van de mondkapjes. Wie nog nodig heeft kan op Marktplaats zoeken naar marienaailes. De kleedjes op de foto's zijn pas gehaakt en ondertussen kijk ik elke Kerstfilm op Netflix. Met mijn man voor de Kerst alle films van de Alien reeks en alles wat SF en actie heeft. Wat ben ik blij met Netflix!! Ik haakte ook twee kleedjes die in het midden beginnen met een plastic ring. Een crochet ring, die zijn verkrijgbaar in div diameter. Deze zijn 26 mm. Ze zijn van Prym no: 624140. Er zitten er 96 stuks in. Er stonden in de Dekoratives Hakeln nr. 130 twee van deze kleedjes, heb een model in grijs en oranje gehaakt. Het zijn kleine Duitse haakblaadjes waar ik een abonnement op heb. Zes stuks voor +- €29,- dit is met verzendkosten, Jaar abonnement. De kleedjes moeten nog op gespannen worden, dat doe ik later. Alle boodschappen zijn in huis, bedden verschoon, was hangt. Nu koppie thee en haken maar! Ik wens jullie fijne Kerstdagen en een gezond 2021 !!! Groetjes Marie .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten