Bezoekers

vrijdag 27 januari 2023

Kerst trui

Twee dagen voor de Kerst maakte ik een trui voor mijn zoon.Mijn zoon is 205 cm lang dus ik verlengde het patroon flink. Dit mooie patroon komt uit de Ottobre design family. Over dit blad heb ik al vaker geschreven. Een prachtig patronen blad en nog steeds te koop op internet. Het is nummer 7/2017. Er staan 10 heren patronen in!! In de maten heren 46-60. En veel dames en meiden in de maten 32- 56. Zeer mooi blad!! Voor mezelf maakte ik nog een trui uit de Burda plus herfst/ winter 2016. Ook deze is nog steeds te koop. Deze makkelijk trui heb ik al 4 keer gemaakt, model 407 in de maten 44- 54. Ook makkelijk maken van een tricot stof. De stoffen komen van Bottger stoffen in Alkmaar. Niet goedkoop maar een geweldige kwaliteit! De trui van mijn zoon is al een paar keer gewassen en nog net als nieuw. Er zit iets door de katoenik dacht viscose. Woon je in de buurt van Alkmaar dan is deze stoffen winkel aan te bevelen. Bottger stoffen Huigbrouwerstraat 7 Alkmaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten