Bezoekers

zondag 17 maart 2013

Zigzag quilt in de maak

Ik ben begonnen aan een nieuwe quilt top. Ik had nog verschillende lapjes stof liggen. Kocht daarbij drie meter mooie witte katoen. Met de Accuquilt Go! heb ik de driehoekjes gesneden , en dat ging heel vlug. Ik snee eerst de gekleurde lapjes telde die en maakten net zoveel uni lapjes. Aan elk gekleurd lapje komt een uni wit lapje. Ik stikte de lapjes met het dubbeltransport voetje uit. Op deze Bernina 780 zit die ingebouwd . Alles blijft mooi op elkaar liggen. De zigzag quilt top is 150x203 cm geworden. Heb er gister en vandaag aan gestikt. Voor een eenpersoons bed dus. Er is een zigzag patroon in gelegd.  Volgende week zondag is er hier in de buurt een stoffen spektakel daar ga ik kijken voor een lap voor de achterkant. En voor meer lapjes!! Altijd leuk stoffen markt. Zodra er een sandwich gemaakt is, volgen er meer foto's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten