Bezoekers

vrijdag 28 juni 2013

Zakka Style

Deze keer uit het Zakka Boekje een heel schattig dingetje. Het is een pennen etui, "Patchwork Pencil Case" op blz. 26. Dicht geklapt meet het 6 x 17 cm. Het is dus klein maar o zo leuk! De stoffen zijn restjes die ik nog had. In het boekje stond op de foto van dit etui een etiketje met twee letters er op. Laat ik die nou ook hebben! Toen ik mijn moeders naaidoos op ruimden enkele jaren geleden, vond ik een rolletje met deze labels. Deze naaiden ze in mijn kleding als ik weer eens zes weken moest aan sterken in Wijk aan zee. Ik was vroeger biezonder lang en dun, men dacht toen dat ik onder voed was of zo, ik voldeed niet aan de standaard norm. Ik werd dan vol gepropt en ging twee kilo zwaarder naar huis. Deze labels hebben veel herineringen los gemaakt en daar door zeer waarde vol geworden. De letters ML staan voor Marie-Louise zo heet ik eigenlijk. Ben blij dat mijn moeder ze al die jaren , zeker 45 jaar bewaard heeft. Nu zal ik ze gaan gebruiken op projecten .

1 opmerking: