Bezoekers

woensdag 14 augustus 2013

Lucifers doosjes swap

Dit zijn de foto's van lucifers doosjes swap no:2 Deze keer weer georganiseerd door Mariska die in mijn twitter TL zit. Ik kreeg dit keer van Esther een prachtig geborduurd doosje wat ook nog zelf gevouwen was. Helemaal vol met labels, vuurtoren boeken legger, drie gehaakte schelpen,  een etui gehaakt in rood wit en blauw, zelf gemaakt boekje en twee kaartjes. Dit was helemaal in mijn straatje, ze kent me al goed. Was er erg van onder de indruk en blij mee. Ik maakte deze keer een versierd doosje met een mini slinger van stof. Met een op berg zakje er bij. Ik trok Jikke die blij werd van slingers schreef ze op haar wensen lijstje. Met een beetje proppen paste het persies in, het zakje er bij gedaan. Ook maakte ik twee exstra doosjes voor Klaas en Mariska. Simpel met bruin papier bekleed met daar in een vlinderslinger van geponst oud boeken papier. Inmiddels zijn de lootjes voor swap no:3 alweer getrokken. En mijn hersenen draaien op volle toeren om weer wat nieuws te verzinnen.

1 opmerking:

  1. Leuk dat je bij me langs kwam, hartelijk dank voor het compliment!!

    Die vlindertjes zijn wel heel erg leuk!!

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen