Bezoekers

zondag 1 september 2013

Aparte Naaimachines

Deze keer weer twee vreemde vogels die ik tegen kwam.
De eerste vind ik heel leuk omdat hij zo "retro" is. Het is de Baita Design "Sew" machine, een oranje schatje die ook als lamp gebruikt kan worden. Komt uit The house of Baita Design, daar maken ze vast nog meer Design spullen. Op you tube is er een klein filmpje van, daar zie je dat hij heel klein is. Hij is van staal en plastic , hij meet 11x10x5 inches. Dat is 280x250x140 mm. In verschillende kleuren uit gevoerd, rood, blauw en groen. De machine is geschikt voor kleine reparaties, geen "echte" naaimachine dus. Het pedaal kan in de machine op geborgen worden, kap er op en je heb een hele leuke lamp. Ik denk dat als je geïnteresseerd bent in dit product , dat je hem moet bestellen. Omdat het hier om "Design" gaat zal het niet goedkoop zijn. Maar leuk is hij wel!

De tweede naaimachine is de "Flatpack fabric Stitcher" by Richard Burrow. Het is een op vouw bare , minimalistische naaimacine met tip toetsen . In  dubbel  gevouwen stand iets meer dan een inch dik of liever gezegd dun. Dat is +- 4 cm. Het pedaal gaat er in, dubbel vouwen en op bergen. Hier zou ik ook wel eens achter willen zitten, alleen al om te kijken of hij stikt. Het is weer een Design product en zal op bestelling gaan. Ook hier staat nergens een prijs bij. Grappig is het wel wel dat mensen hier mee bezig zijn. Al maken ze het product niet beter maar leuker. Aan het eind van dit verhaal ben ik toch wel heel blij met mijn Bernina! Die kan alles, nou ja behalve koken dan. Groetjes Marie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten