Bezoekers

zaterdag 2 november 2013

Swap

Dit keer deed ik mee aan de "Slingerswap" georganiseerd door @MariskaSwapt die in mijn twitter lijn zit. De opdracht was een slinger van 1,5 meter alle technieken mochten gebruikt worden. De loodjes werden getrokken en het na denken kon beginnen. Er word veel gehaakt in mijn tl, maar ik wilde iets met stof doen. En omdat de kerst weer voor de deur staat besloot ik mijn kerst stoffen te gebruiken. Ik maakte 11 verschillende vlaggetjes. Stikte daar ecru kant op in verschillende breedtes. Haakte rondjes die ik er op naaiden. De slinger is aan twee kanten versierd kan midden in de kamer. Elke vlag heeft onderaan een belletje. Er zit een op berg zakje bij. Ik stuurde het op in een bubbeltjes envelop naar Kim. De belletjes rammelde leuk in de envelop. Birgit trok mij loodje en maakte zo iets moois! Iedereen weet nu wel dat ik gek ben op vuurtorens maar dit had ik niet verwacht! Birgit borduurde op blauw karton 9 vuurtorens, karton met gaatjes er in. Had dit nog niet gezien maar zo'n leuk idee. De achter kant is met stof af gewerkt op de naaimachine. Er zitten mooie oogjes in geslagen. En voor de finesse heeft ze het koord gehaakt. Hij hangt midden in de kamer en met kerst gaat hij naar de wc. Mijn wc heeft het tema zee er hangt ook een vis net, schelpen, patrijspoort (spiegel) enz. Ik vond dit een hele leuke swap waar ik super blij mee ben. Als je ziet wat de andere dames hebben gemaakt ongelooflijk wat een creativiteit ! Groetjes Marie

1 opmerking: