Bezoekers

zondag 22 december 2013

Geborduurde cadeautjes

Voor de Kok waar we met de Kerst gaan eten, het is zijn hobby om te koken. Maakte ik deze keer twee pannenlappen van 23x23 cm.  Ik borduurde op spijker stof twee koks skulls met pollepel en garde, het ijzeren gedeelte daar van deed ik met Metallic zilver garen. In de pannen lap zit een super dikke molton, ik meanderde uit de losse pols er over heen zodat de drie lagen aan elkaar vast zaten. Afgewerkt met baisband. Het borduurpatroon is van Urban Threads, ze hebben voor elke sport of hobby wel een skull. Ik koop een fles sterke drank en hang daar de pannenlappen aan, strik er om en klaar. Voor de gast vrouw heb ik een gasten doekje geborduurd en die hangt al op de plaats van bestemming. Ook een patroon van Urban Threads uit het Design Pack "Yuletide Revelty" Nu dat alle cadeautjes klaar zijn ben ik iets aan het borduren voor een Give away, in januari bestaat mijn blog een jaar en dat moet gevierd worden! Groetjes Marie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten