Bezoekers

zondag 13 april 2014

Haak Mee Aan Zee

Een oproep op twitter voor een haak middag bracht mij gisteren in Den Haag. De haak middag werd georganiseerd door Mara Anita en Maaike die ik op twitter al een tijd volg. Het was voor mij ook een kans om de twitter dames is in het echt te zien. Er werd af gesproken in het restaurant De Haagsche Beek in Kijkduin op 12 april 2014 van 12 tot 4 uur. Prachtig weer met zon, maar die hebben we niet gezien. We waren aan het drinken, eten, haken en praten. Het was een grote groep met 25 dames en die babbelen wat af! Zelfs na mijn stoelendans heb ik niet met iedereen kunnen spreken daar was de groep te groot voor. Wel heb ik nu wat gezichten bij de twitter namen kunnen plaatsen.  Eindelijk heb ik dan kennis gemaakt met Mariska en haar jongste dochter, waar ik al veel brief en swap contact mee gehad had. Ook zag ik weer Esther die ik twee jaar geleden al eens ontmoet had en waar ik ook mee geswapd heb. Tessa en Birgit konden heellaas niet komen, die had ik ook graag eens ontmoet. Maar met alle andere dames was het reuze gezellige middag die ik niet gauw zal vergeten. Er kon ook nog wat gekocht worden, wol en katoen stond in bakken te lonken.  We kregen een fantastische goody bag mee met folders en pakjes met proef monsters en andere leuke "dingetjes" kortings bonnetjes, oog spul, vergrootglas, bloknootje, centimeter enz.  Bij het zakje van Maaikoe zat ook nog een reep chocolade en Carolien hing aan haar visitekaartje een handgemaakte kraal.

Opdracht
Voor deze middag vroegen ze een naambordje te maken om op te spelden. Zodat iedereen kon zien wie je was. Ik ging aan de slag met restjes stof en stempels. Ik heb tussen de lagen stof quilt vulling gedaan zodat het wat steviger werd. De versieringen op gestikt en genaaid. 

Foto's
Op de foto's staan, Sharon, Esther, Debbie, Suus, Alida, Helen, Myrna, Riekie, Ester, Sandra, Mariska, Anita, Mara, Maaike, Wendy, Monique, Geri, Sabine, Irene, Priscilla, Marieke en Lunia. Kan zijn dat ik iemand vergeten ben. Ik maakte de foto's dus ik sta er niet op. Groetjes Marie.

2 opmerkingen: