Bezoekers

woensdag 10 december 2014

Gehaakte kleedjes

Dit keer haakte ik met donker bruine Scheepjeswol MAXI een dunne glanskatoen voor pen 1,5 mm, een gehaakt kleedje waarmee je weer heel leuk kan decoreren in brocante stijl. Hier gefotografeerd in een dienblad op steigerhout en op blad muziek. Het weegt 29 gram en heeft een doorsnede van 34 cm. Dit is kleedje no: 600 en kost € 26 ,- Ik had er wel een exstra lamp bij nodig met dit donkere weer en een brilletje op. Maar ik vind het weer een plaatje. Jullie nog iets op de pen? Groetjes Marie.

2 opmerkingen:

  1. Prachtig kleedje zoals steeds. En ja, gebruik hier ook een extra lamp met daglicht en mijn brilletje om te handwerken anders is het niet te doen met dit somber weer. Voor moment ben ik aan het knoeien met het plaatsen van een rits in een zelf-gehaakt/gebreide vest voor mijn man. Vrees dat dit cadeautje voor 2015 bij Kerst gaat zijn :-(. Tevens ben ik voor mijn kinderen een muts e.d. aan het haken en mijn Cal-dekens 2014 aan het afwerken.
    Fijne avond, liefs Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moeilijk met dit donkere weer, maar wel mooi, weer eens wat anders zwart.

    BeantwoordenVerwijderen