Bezoekers

vrijdag 7 augustus 2015

ZEEMAN garen

Ik zag bij de Zeeman nieuwe wolletjes! nieuwe soorten garen genaamd Rachel en Julia. Nou hebben wij in Zandvoort een kleine Zeeman en alles is zo uit verkocht, dus greep ik de laatste 6 Rachel in gemeleerd blauw. Het is van 72% acryl, 18% wol en 10% PA ? Het is een lekker winters dik garen voor pen 7/8 mm. 100 gram op bol en een looplengte van 250 mt. €2.99.  Rachel is er in verschillende kleuren; zwart/wit, blauw/licht blauw, camel/bruin, rood/licht rood, mischien nog meer kleuren, hier zag ik niet meer. Ik kocht ook Julia, 80 % acryl, 20% wol 100 gram, 170 mt. €1.99. Mooie zachte tinten, ik kocht, licht grijs, ecru, zacht rose. Maar er was ook licht blauw, en in grote filialen mischien nog meer. Het is voor pen 7/8 staat op de verpakking. Ook zag ik de bekende Royal wol in div nieuwe gemêleerde tinten, zoals diep rood en blauw. Leuk voor de komende winter maanden, dus dames en heren sla U slag voordat het op is! Rennen naar de Zeeman! Groetjes Marie.

8 opmerkingen:

  1. mooi.. ben van de week in 3 zeemans geweest en niks gevonden..alleen veel normale royal en niger.. ging eigenlijk voor die lichte kleuren babysoft, maar kwam thuis met royal melange in vruchtenhagelslag kleuren!! ik heb er al mee gehaakt.. de fotoos staan op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ineke, heb de foto's gezien. Wat een leuke kleurtjes die Royal! Die gebben ze hier nu weer niet. Ze hebben overal wat anders die Zeeman. Jij haakt ook wat af zag ik op je blog. Groetjes Marie

      Verwijderen
  2. Hoi Ineke,

    Leuk blog! :-)

    Kun je misschien zeggen welke stekenverhouding erop de wikkel van de Julia staat?
    Groetjes, Eli

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb voorkort uit de rachel reeks sjaals en een muts gemaakt ziet er echt super uit :-) ook met de julia wol ben ik een shrug aan het maken en wat is die zacht.....

    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo
    iemand soms nog 1 of 2 bolletjes julia wol over? (poederroze.) nergens meer te vinden :-(
    groetjes angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeft er iemand nog 1 of 2 bolletjes julia (lichtgrijs) wol voor mij? Zodat ik mijn trui kan afmaken.

    Groet, Fatma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo, dit is Martine

    Heeft iemand soms nog 2 bollen rachel roze met wit voor mij, ook om mijn trui af te maken,

    Bij voorbaat dank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo, dit is Martine

    Heeft iemand soms nog 2 bollen rachel roze met wit voor mij, ook om mijn trui af te maken,

    Bij voorbaat dank

    BeantwoordenVerwijderen