Bezoekers

vrijdag 14 augustus 2015

Haaknaalden etui

Mijn haaknaalden etui's zijn een groot succes en daarom nu ook te koop ik heb er een paar op Marktplaats gezet, zoeken onder "haaknaalden etui" Inmiddels heb ik er al 15 verschillende gemaakt en ze zijn allemaal een beetje anders. Ik gebruik mijn voorraad aan quilt stoffen, ruitjes, kant en band wat ik in huis heb. En dat is nogal wat, heb veel leuke restjes stof die ik combineer met mijn linnen stoffen. Heb ook een bak met band en daaruit pluk ik iets leuks wat er bij past. Inmiddels heb ik er al 4 stuks verkocht en 4 weggegeven als kado, zelf heb ik er twee in gebruik met mijn nieuw gekochten Clover haaknaalden er in. De rest staat op Marktplaats. Ik maak ze vanaf €17.50, maar heb je speciale wensen wat betreft de afmeting of vak verdeling kan ik ze op maat voor je maken. Hip/modern of vintage alles is mogelijk, zeg me wat je leuk vind. Hieronder wat foto's van de haaknaalden etui's, groetjes Marie. Mail:  marienaailes@ziggo.nl

1 opmerking:

  1. Ik ben verliefd! <3 helaas liggen ze buiten mijn prijsklasse, maar ik vind het heel leuk om al dat moois van je te zien... :)
    Groetjes Hilde/mmmijsje

    BeantwoordenVerwijderen