Bezoekers

dinsdag 31 maart 2015

Gehaakte kleedjes

Een gehaakt kleedje in donkerbruine glanskatoen van Scheepjeswol MAXI op haakpen 1,5 mm. Het kleedje komt mooi uit op een lichte ondergrond, hier op de foto ook op bladmuziek wat ik in de kringloop winkel kocht. Het heeft een doorsnede van 34 cm. en weegt 30 gram. Dit kleedje heeft no:650 en is voor € 26,- te koop. Inmiddels heb ik nu een aardige stapel gehaakte kleedjes, genoeg om samen met wat brocante spulletjes een kraam te vullen. Op zondag 2 augustus 2015 is er in Zandvoort een klein Frans marktje "Place du Tertre" waar ik een kraam heb gehuurd. De kramen zijn voor "kunstenaars" die hun werk laten zien, allerlei handarbeid, schilderijen, beelden, sieraden en ook wijn en eten. Er staat ook altijd zo'n leuke zeepkraam met van die blokken zeep. Alles wel op Frankrijk gericht. Daar pas ik vast wel tussen toch met mijn brocante gehaakte kleedjes? Ik heb ook nog wat mooie dienbladen, servies en kantjes te koop. Nu hopen op goed weer. Groetjes Marie.

1 opmerking:

  1. Hello, Happy Easter!!!I love your crochet, it is beauty, I love this colors, I follow your blog, I have a blog about crochet with free patterns and free crochet diagrams, visit me , hugs from Brazil.
    Visite meu blog - Tita Carré - Crochet

    BeantwoordenVerwijderen