Bezoekers

woensdag 15 juli 2015

Fijn gehaakte kanten kleedjes

Weer heb ik drie kleedjes klaar voor mijn marktkraam, zie vorige blog bericht hier onder. Ze zijn gehaakt van Scheepjes MAXI met haakpen 1,5 mm. Dat is op dit moment mijn favoriete garen, dun, glad en glans. Het is van 100% katoen en haakt heerlijk. Deze keer haakte ik met kleur no: 886 een bege kleur die beduidend donkerder is dan ecru. Het pronk stuk wat op het ronde tafeltje ligt heeft een doorsnede van 56 cm, en was een behoorlijke klus ( €69,-) Het open gewerkt kleedje is 39 cm. doorsnede  ( €23,-) En de kleinste en dicht gehaakt kleedje is 33,5 cm.  doorsnee  ( €25,-) Nu is het tijd om mijn polsen even te laten rusten en wacht ik op strand weer. Jullie nog iets op de pennen staan? Groetjes Marie

1 opmerking:

  1. Je hebt gouden handen !!! Kleedjes zien er altijd super mooi uit! Schitterend hoor!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen