Bezoekers

zaterdag 11 juli 2015

Katia NEW CANCUN

Ik vond een heel leuk wolletje van Katia het heet "NEW CANCUN"  kleur 50 en dit heeft persies de uitstraling van touw. Ik vond het zo leuk dat ik gauw wat bollen mee naar huis nam. Vroeger haakte ik is een tas van sisal touw de blaren stonden op mijn vingers. Maar ik vond gehaakt touw zo leuk! Toen ik deze bollen zag die trouwens heel zacht aan voelen, was ik verkocht. NEW CANCUN bestaat uit 50% katoen en 50% acryl, 100 gram op bol, 250 meter. Er bestaan diverse kleuren, die niet de uitstraling van touw hebben. Deze kleur no:50 wel. Er is er ook nog een lichter en een donkerder dan no:50. Wit en licht grijs zijn ook heel mooi. De draad is los getwijnd wat bijdraagt aan het touw effect. Ik haakte op pen 3,5 mm en een beetje losjes. Ik ga nog op zoek naar een leuk tassen patroon, want dit "wolletje" vraagt om een tas. Maar om te beginnen haakte ik een kleedje en onderzetters. De onderzetters komen van Pinterest en staan op mijn bord gehaakte coasters. Heel vreemd voor mij om zo'n dik garen te gebruiken voor een kleedje. Jullie ook nog lekker aan de haak? Groetjes Marie.

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie "wol", prachtige naturel uitstraling.
    Eh, nee, ik ben momenteel niet aan de haak...maar met een schuin oog keek ik weer naar je sokjes......wie weet, in de vakantie :-)))
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne vakantie Jannie! De sokjes zijn leuk om te doen en niet warm of zwaar op je schoot. Ik zeg doen! Groetjes Marie Bartels

    BeantwoordenVerwijderen