Bezoekers

vrijdag 9 oktober 2015

Hand werk beurs 8-10 okt 2015

Gisteren bij de Hand werk beurs in De Broodfabriek geweest in Rijswijk. Het was een ruim opgezette beurs goed toegankelijk voor rolstoelen, er waren brede looppaden en het was niet zo druk gisteren. Veel schone gratis toiletten en zit stoelen! En koffie corners. De beurs was niet zo groot en goed te overzien. Er stonden 112 kramen dus er bent er wel een paar uur zoet. Heerlijk om weer eens wat leuke inspiratie op te doen. Er waren kramen met wol, borduurwerk, quilt stoffen, vilten, spinnen, ouderwetse mutsjes breien, div bladen waaronder een nieuw blad genaamd "Trui" Ik was erg nieuwsgierig naar dit blad, het zou over breien en haken gaan. Maar zoals ik al van de titel had kunnen vernemen stond er bijna alleen breiwerk in. De "Trui" kost €8.95 nu voor €7,50 op de beurs. Ik vond het te duur , ook omdat er bijna niks te haken viel. Het blad was prachtig gestyed met mooie foto's in prachtige wolletjes dat wel. Ik kwam thuis met 6 quilt lapjes een nieuw tornmesje van Clover, 6 bollen Alize Diva garen die ik nog nooit eerder had gezien. En een nieuwe stans mal voor mijn Accuquilt Go, small houses 55387. Ik kreeg € 5,- beurs korting, leuk want ze zijn duur (49.95)  Ook zag ik Wieke die druk bezig was met een kring dames die bezig waren met een workshop. Ze geeft les en had het druk. Ik nam folders mee en las dat ze een magazine gaat uit brengen in februari 2016. Een eigen blad hoe leuk is dat! Ik ken Wieke niet persoonlijk maar uit mijn twitter tl. Het was een leuk dagje Hand werk beurs, ik kocht mijn intre bewijs online en betaalde €8,- Gaan jullie nog heen? Groetjes Marie

2 opmerkingen:

  1. Nee, jammer genoeg komt het er dit jaar niet van. Vond het vorig jaar erg leuk. Leuk verslag van je dagje. Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jaaaaa ben ook geweest.. vond het vrijdag zelfs stilletjes...
    prachtige quilts bewonderd, ook garen gekocht en ook bij viltprikken gekeken en bij wieke!

    BeantwoordenVerwijderen