Bezoekers

zondag 29 november 2015

Haaknaalden etui

Mijn Haaknaalden etui's zijn te koop op Marktplaats, er staan nu 7 verschillende modellen op en ik werk hard om er nog meer op te zetten. Hier volgen een paar foto's van mijn nieuwste exemplaren. Allereerst een model in "Zakka Style" mooi in al zijn eenvoud. Linnen met katoen, afgezet met ingeweven letter band. Dan twee modellen in "Vintage Style" gemaakt van poes lieve katoenen stofjes met roosjes er op. De een sluit met satijn lint, de ander met lint gemaakt van dezelfde stoffen. Al deze modellen kosten € 19,50 per stuk ivm. met de gebruikte stof en kant/band. Mijn etui's zijn vanaf €17,50 kijk maar eens op Marktplaats onder "Haaknaalden etui " Houd dit blog goed in de gaten want de feestdagen zijn niet verweg meer, en dan ga ik weer een blog verloting houden! Groetjes Marie. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten