Bezoekers

woensdag 27 januari 2016

Hexagon Speldenkussens

Deze hexagon speldenkussens zijn te koop en ik maakte ze met behulp van mijn Accuquilt Go, snijmachine Englich paper piecing 1" hexagon -1" finished sides no: 55422. Ze zijn 4,4 x 5 cm groot. Ik sneed eerst de "kartonnetjes"  uit, daarna de stofjes. Ik naaide met de hand de stofjes er om heen en naaide de hexagons aanelkaar in bloem vorm. Als een applicatie stikte ik ze op bege linnen. Voor versiering ging ik met een stiksteek er omheen borduren. Dicht naaien, omdraaien en opvullen, dichtnaaien en weer een stiksteek met borduurgaren langs de rand. Ze zijn lekker groot 17 x17 cm. Er kunnen heel wat spelden op, maar als decoratie staat hij ook heel leuk. Deze tien kussentjes gaan in de verkoop voor € 12,50 per stuk, en staan op Marktplaats. Of mail me voor meer info; marienaailes@ziggo.nl Nartuurlijk heb ik deze keer er ook een voor mezelf gemaakt, want speldenkussens kun je nooit genoeg hebben! Waar laten jullie je spelden zoal? Groetjes Marie.

1 opmerking:

  1. Ik laat mijn spelden op het door jou gemaakte speldenkussen, dat ik won bij de give away. :-))

    BeantwoordenVerwijderen