Bezoekers

dinsdag 14 juni 2016

Haaknaalden etui

Dit zijn mijn laatste drie nieuwe haaknaalden etui's geschikt voor Clover Amour, Clover soft,  houten, normale en ouderwetse haaknaalden. Steeds meer mensen zoeken een leuk haaknaalden etui en komen dan bij mij uit. En dat is werk aan de winkel! Heel wat uren zit ik te naaien achter mijn naaimachine.  Gelukkig staat alles klaar en kan ik meteen met het knippen van de stoffen beginnen en daarna mijn naaimachine aan trappen. Mijn stoffen voorraad begint drastisch te krimpen en daarom ga ik gauw weer eens naar de Albert Cuipmarkt toe. Met lege tassen heen en volle terug! Hieronder een oudrose rozen etui met kant € 19,50. Een etui met Mexicaanse  schedels er op, een symbool voor een eeuwig leven; €18,50. En nog een romantisch etui met roosjes en caramel kleurig stipje, met kant €19,50.  Al mijn etui's staan op Marktplaats zoek "Haaknaalden etui " Ik heb het er maar druk mee, maar O zo leuk om te doen. Creatief zijn is hard werken! Groetjes Marie. 

1 opmerking:

  1. Nog even wachten tot je weer helemaal goed kan lopen voor je naar de markt gaat toch zeker? Hoe is het ermee trouwens #zweepslag.

    BeantwoordenVerwijderen