Bezoekers

donderdag 15 december 2016

Tas met Doily

Het is bijna Kerstmis dus tijd voor een giveaway! Tijdje geleden maakte ik deze twee tassen van een bijna vintage gebloemde gordijn stof. Deze gebloemde stoffen waren erg modern in de jaren '90, de Ariadne stond er toen vol mee. Ik vind gebloemde stoffen zoals deze erg mooi.  Het fantastische handwerk blad Ariadne  was toen in een transformatie naar een woning decoratie blad, jammer genoeg. Dit stuk stof is bewaard gebleven en heeft dus jaren voor het raam gehangen. Ik waste en streek het glad, knipte twee tassen. En versierde ze met een gehaakt kleedje (doily)  uit mij eigen collectie.  De tas is van dubbele stof aan de binnenkant met zak. De tas meet 40 X 40 cm en is 8 cm diep. De tas is stevig, je kunt er ook boodschappen mee doen of als handwerk tas te gebruiken. Ik verloot een tas onder de mensen die hier onder een boodschap achter laten en lid zijn van mijn blog. Heb jij iets met gebloemde stoffen? Groetjes Marie. Uitslag giveaway zaterdag 17 december 2016. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten