Bezoekers

woensdag 25 oktober 2017

Nieuwste haaknaalden etui's

Ik heb weer hard gewerkt aan mijn nieuwste haaknaalden etui's voor de verkoop. In drie mooie stoffen combinaties, zoals een naturel  linnen exemplaar, gecombineerd met een rood ruitje,  afgezet met ingeweven letter band. Of een met hele grappige beren en poezen stof, gecombineerd met rood/wit stipje, afgezet met antiek Frans katoenen kant.  Dan voor de feestdagen een haaknaalden etui met sneeuwpoppen er op, gecombineerd met rood en afgezet met wit katoenen kant. De haaknaalden etui's zijn  €19,50 per stuk en staan allemaal op Marktplaats met veel foto's, zoek " Haaknaalden etui " De afgelopen tijd hard gewerkt aan een hele nieuwe collectie haaknaalden etui's.  Ze worden goed verkocht en ik krijg veel complimenten.  Mensen mailen me bijna altijd terug, en zeggen blij verrast te zijn met hun haaknaalden etui!  Dat vind ik natuurlijk erg leuk! Dan komt het regelmatig voor dat een vriendin van een klant het etui ziet, en er ook een bestelt. Mooiere reclame kan ik niet hebben! Kom je niet op Marktplaats dan kun je me ook mailen marienaailes@ziggo.nl.  Groetjes Marie Bartels. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten