Bezoekers

zondag 18 februari 2018

Heren naaipatronen

Heren naaipatronen zijn moeilijk te vinden in raderbladen dus toen ik de OTTOBRE design family bij de Bruna zag liggen kocht ik hem meteen. De Ottobre dames en kinderen naaipatronen ken ik al lang. Deze naaipatronen bladen heb ik volop in huis. Het is een prachtig blad van mooi stevig papier en de raderbladen zijn wit en stevig! Voor vele jaren gebruik! Deze Ottobre design family is bijzonder omdat er 10 verschillende heren patronen in staan in de maten 46 tot en met 60!! Dus zowel voor de jonge man als voor de stevige man. Laat ik daar van nou allebij een in huis hebben. Ook staan er voor de meiden en dames patronen in in de maten 32 tot 56! Maar veel voor heren dus! Een hemd, Boxershort! een shirt, sweater, jeans, overhemd, broek met schuine steekzakken, vest met capuchon, vest, shirt met polo sluiting. Het is een prachtig blad met goede no nonsens patronen om jaren lang plezier van te hebben. Het kost €9,95 maar dan heb je ook wat. Op de voorkant staat een jonge man , op de achterkant een jonge dame. Het is nummer 7/ 2017 Ottobre design familie, echt de moeite waard om eens te bekijken in de winkel of te bestellen per post. Groetjes Marie Bartels

Geen opmerkingen:

Een reactie posten