Bezoekers

maandag 10 december 2018

Nieuwste haaknaalden etui's

Op de valreep van 2018 maakte ik nog "even" twee nieuwe modellen haaknaalden etui's er bij. Een met een prachtige rozen print met een combinatie van mint met stipje met randje kant. En een rode met schedels er op voor de hippe mens. Ook heb ik in mijn "winkeltje " op Marktplaats gevuld met allerlei etui's en naaldenmapjes enz. Er staan op dit moment 12 verschillende haaknaalden etui's op. En ook 11 verschillende brei tasjes de zogenaamde Knit Bags. Tegen het eind van het jaar word er veel gekocht door mannen die een passend kadootje zoeken. Ik pak het dan leuk in en dat valt goed in de smaak. 95% van mijn klanten stuurde een berichtje terug om mij te bedanken en daar sta ik verstelt van! Hoe leuk is dat! Hier onder een paar foto's maar op Marktplaats staat het spul er met heel veel foto's zodat je het goed kan bekijken. Zoek op Marktplaats naar Haaknaalden etui's, naaldenmapjes, project bags, brei tas, naai etui. Leuke bruikbare kadootje , groetjes Marie Bartels.

1 opmerking:

  1. Wat leuk zeg, dat staat bij mij ook nog op mijn “ to do” lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen