Bezoekers

vrijdag 19 februari 2021

Hexagon Quilt

De hexago quilt die ik in april 2018 begonnen was is af! Ik heb de hexagons met de hand aan elkaar genaaid en de stofjes en papiertjes gesneden met de Accuquilt Go! Zie mijn vorige berichten. De quilt is 143 x 143 cm en staat heel leuk op mijn bank. Ik heb restjes stof gebruikt die ik al jaren had verzameld. Er zitten veel rozen en stippen stofjes in. Het heeft lang geduurd omdat ik in 2020 niet aan heb gewerkt. Afgelopen januari heb ik het weer op gepakt en elke avond een rij met hexagons er bij. Heb de quilt met schuine lijnen op de naaimachine door gestikt. Omgebiesd met een rozen stof en ook de achterkant een roosje in het blauw. De quilt vulling is van 80% katoen en 20 % polyester.
Ik ga er nog kussens bij maken, dat zal ook wel even duren!

1 opmerking:

  1. Hij is wel super leuk geworden. Mooie frisse kleuren!!
    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen