Bezoekers

maandag 7 maart 2022

Boekje wasbaar maandverband en inlegkruisjes

Een boekje over het zelf naaien van wasbaar maandverband en inlegkruisjes met patronen op ware grootte in zeven maten 18,20,22,24,26,28 en 30 cm lang. Stap voor stap uitgelegd met grote foto's. Alles komt aan bod; de stoffen, knippen, fournituren, sluitingen, wassen,tips en meer. Je krijgt een pdf toe gestuurd, die kun je op de computer lezen of zoals ik gedaan heb alles uitgeprint en in een snelbinder gedaan. Er zijn in totaal 38 bladzijde dit is inclusief de zeven patronen op ware grootte. Ik maak al jaren wasbaar maandverband en inlegkruisjes die ik verkoop op Marktplaats en ik vond het heel leuk om een boekje te schrijven zodat jullie ook aan de slag kunnen! Ik vraag voor deze pdf boekje met patronen €5,- Stuur mij een mailtje mariehaakles@gmail.com en je hoord van mij waar het naar toe overgemaakt kan worden. Als je de pdf hebt staat achter in het boekje hoe je het kan douwn loden op ware grootte. Veel naai plezier! groetjes Marie Bartels.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten