Bezoekers

vrijdag 27 januari 2023

Sunbonnet Sue Quilt

Verleden jaar in oktober maakte ik deze Sunbonnet Sue quilt met snijmallen van Accuquilt go! Ik had een hele grote stapel stofjes georven van een tante van mijn man. Na alles gewassen en gestreken te hebben heb ik deze stoffen uit gezogd voor dit project. ik knipte blokken uit die wat groter waren dan de popjes. Op de stoffen plakte ik vliesofixs en snee ze uit met mijn accuquilt. Dit gaat super en zo mooi. Ik gebruikte Sunbonnet Sue no: 55061 en Overall Sam no: 55062. Ik plakte met de strijkbout alles op de Blokker en ging toen alles op apliceren. Daarna pas de blokken aan elkaar naaien en de quilt maken. Ook maakte ik er 8 kussentjes bij met rits. Deze kussen blokken zijn wat groter geknipt daarom konden Sue en Sam er op. Ook deed ik nog een sier kruissteek er langs. Een heel leuk project waar ik heerlijk aan gewerkt heb.

1 opmerking:

  1. Bedankt dat je zo'n goed doordacht stuk aan de discussie hebt bijgedragen.

    BeantwoordenVerwijderen