Bezoekers

zaterdag 19 oktober 2013

Lucifers doosjes swap

Lucifers doosjes swap no: 3 alweer, en het was even denken om iets te maken.   Op 22 september pakte we uit dus alweer tijdje geleden. Ik maakte voor Jolan een groot doosje wat ik van binnen en buiten beplakte met papier, na het drogen op nieuw met lijm in smeerde en er blauwe glitters  over heen strooiden. Na het drogen versierde met div cardboard chips. Tegen die tijd zat ik en de rest van de kamer onder de glitters. Ik stopte het doosje vol met lint en spul om iets mee te maken. Voor de grap maakte ik nog een kleiner doosje , waarvan ik alleen de bovenkant versierde met badpak. Ik sneed uit gekleurd karton div badpakjes en maakte daar een slinger van. Onderin zaten nog wat lucifers die gebruikt en aan gevuld kunnen worden. Jolan twitterde nl dat ze moeite had een badpak uit te zoeken , vandaar dit grapje.
Ik kreeg van Aafke een propvol doosje met lint, zaad, labels, kant, plaatjes, lucifers, vlinder en borduur paketje . Het doosje was beplakt en versierd met een slinger van notitie blokje, etui en rol tape en kaart. Het was weer een leuke swap en goed te doen. Als je het doosje niet te dik maakt kan het mits goed verpakt door de brieven bus en kost niet veel. De volgende swap waar ik aan mee doe is de Slingerswap en die is leuk geworden!! Groetjes Marie .

1 opmerking:

  1. Heee, wat leuk om "mijn" doosje nog eens terug te zien. En die van jou voor Jolan... Die badpakjes vond ik zo gaaf en origineel!

    BeantwoordenVerwijderen