Bezoekers

zondag 10 november 2013

Accuquilt Go! Kerst applicaties

Met de Accuquilt Go! kun je behalve quilt blokken snijden ook applicaties maken. Ik gebruikte de Kerst mal met slee, hert en sneeuw vlokken no: 55322 en de sterren mal no: 55028 hier staan 3 verschillende sterren op. Eerst strijk ik met stoom de stoffen plat dan strijk ik er vliessofix op aan de verkeerde kant van de stof. Op de mal kun je het patroon duidelijk zien liggen, ik knip een stukje stof uit wat het patroon bedekt wat ik wil uit snijden. Dan gaat er een plastic "cutting mat" op en kan het geheel door het apparaat. De Accuquilt Go! gaat zonder stroom of batterijen, je draait aan het wiel. Het is een robuust apparaat. De applicaties komen er prachtig uit, je haalt het papier van de vliessofix er af en kunt hem op strijken. Ik heb er nu Kerst cadeau zakjes en wijn fles verpakkingen van gemaakt. De applicatie kan met een zigzag op gestikt worden, ik koos nu voor een stik steek omdat deze zakjes niet vaak gewassen zullen worden. Ik maakte er heel veel van deze zakjes laat er een paar zien. De Accuquilt Go! is maar op een plaats in Nederland te koop bij www.BORDURAMA.nl , er zijn heel veel mallen te koop en drie maten Accuquilt Go! Ik voorzie in de toekomst nog veel met deze mallen te maken, Kerst komt elk jaar weer terug he! Groetjes Marie.

1 opmerking: