Bezoekers

zaterdag 14 december 2013

Borduren Urban Threads

Deze keer bordurde ik weer drie prachtige patronen van Urban Threads. De "Crafty Cameo" is een heel dicht op elkaar geboruurd patroon van 7x 9,5cm. De twee harten zijn open geborduurd maar zijn wel groter. De sleutels vond ik ook bijzonder leuk, de laatste sleutel  deed ik met goud draad. Ik gebruik dan een top stich naald met groter oog en zet de machine op halve snelheid. Dit patroon heet "Key to my Heart" De boruurpatronen kosten 5 dollar per stuk.  Het hart met de muziek noten heet " Moonlight Sonata" of er daad werkelijk ook deze noten op staan weet ik niet. Ik kan geen noten lezen maar ik heb wel iets met noten balken, het geeft me een nostalgisch gevoel. Ik heb geborduurd op 100% linnen 15 euro per meter van de Knip hal die op de Albert Cuip zit. Ze hebben daar veel soorten linnen. Het zijn simpele toilet tasjes geworden van 20 cm breed 23 cm lang. Ze komen dicht bij de "Zakka Styl" simpel in eenvoud maar een prachtig klein noot om te hebben. Heb de tasjes als cadeau weg gegeven, ze werden met een glimlach ontvangen. Groetjes Marie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten