Bezoekers

maandag 9 december 2013

Borduren Urban Threads

Dit keer zetten ik de Bernina 780 aan het werk voor een super leuk borduur patroon van mijn favoriete site Urban Threads. Het patroon is 149 mm x 175 mm. Heeft 38770 steken en 12 verschillende kleuren. Ik vond het zo leuk dat ik het 2 keer borduurde op 100% linnen stof van de Kniphal op de Albert Cuip. Het kosten 15 euro per meter. Ik had maar kleine stukjes nodig dus er gaat veel uit de lap. Het patroon is los te koop voor 7 dollar, maar je heb een hele serie ( design pack) voor 9 dollar. Daar zitten 7 patronen in met; Quilt or Die, Cross stitch or Die, Crochet or Die, Stitch or Die, Sew or Die, Knit or Die. Ze hebben allen een ander plaatje. Zelf heb ik alleen deze gekocht ( met 50% korting) omdat het toepasbaar is op alle hobby's en het klosje vond ik zo leuk. Heb nog meer borduur patroontjes gekocht dat snap je.  Ik maakte er een kussen hoes en een toilettasje van. Groetjes Marie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten