Bezoekers

zondag 8 december 2013

Kerst slinger

Even nog mijn Kerst slinger laten zien , voor dat ik hem op hang in de kamer. Voor de slinger swap maakte ik een kleine, nu ging ik voor ruim 3 meter. Er zitten 23 vlaggetjes van 12 cm  breed en 13 cm lang aan. Ik haakte div motieven uit het boek 100 sneeuwvlokken van Caitlin sainio. Ik stikte er eerst div ecru kantjes op in verschillende breedtes, daarna stikte ik de vlaggetjes dicht. De gehaakte motieven naaide ik met de hand er op. De verschillende katoenen Kerst stoffen had ik nog , ik maakte vele restjes op nu. Ik heb die door de jaren heen verzameld en bewaar ook de kleinere stukjes stof. Ik naaide aan elke vlag ook een belletje dat maakt het net mooi af. De vlaggen lijn heeft aan beide zijde een goede kant , inmiddels hangt hij midden in de kamer en staat heel erg leuk! Ook nog bezig met een Kerst project? Groetjes Marie

1 opmerking:

  1. Wat een enige slinger, Marie. Leuk zo die combinatie van naaien en haken. Complimenten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen