Bezoekers

woensdag 1 januari 2014

Crochet Along 2014

Via twitter kwam ik er achter dat er een "Crochet Along" zou gaan beginnen op 3 januari 2014. Dat is een project waar iedereen aan mee kan doen, in dit geval dus het haken van een hele leuke deken in verschillende steken. Het project loopt zoals ik het begrijp het hele jaar door. Elke week komen er een paar toeren one line met ondersteunde foto's voor uitleg. Het patroon is vertaald door Terray, die heeft een blog dat heet "De Creatieve wereld van Terray" http://www.terrayleven.blogspot.com Ze heeft daar veel werk aan gehad en ik vind het fantastisch dat ze zo iets doet. De deken kan in alle soorten garen gehaakt worden, ook handig om resten op te maken. Zelf heb ik een garen gekozen van 60% wol en 40% acryl. Het heet Linie 110 timona, 120 mt, 50 gram op bolletje. Gekocht bij van der raad Kleinvak Spaarnwouderstraat 85 Haarlem. Alle verdere info vind je op Terray blog, ga er eens kijken ze maakt vele leuke dingen. Drie januari sta ik in de start blokken om te beginnen, al mijn andere haakwerken zijn af.  Ik zal regelmatig een up date geven hoe ver ik ben en ook al lukt het me niet elke week te haken , dan haal ik dat de week er na wel weer in. Ook is er een facebook groep waar je je kan aan melden, mag wel hoeft niet. Zelf vind ik facebook niet zo. Op de eerste twee foto's zie je de deken in verschillende garens. Dan twee foto's van het garen wat ik ga gebruiken , past heel goed bij mijn bank. Het zijn wat rustigere kleuren dan de originele deken.  Doe je ook mee? Gezellig met z'n alle haken er zijn al 1100 mensen die mee doen, misschien nu al meer. Groetjes Marie.

2 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren heb je bij elkaar gezocht!!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Marie,
    Ik wil gaan starten met de deken. Kan jij mij misschien vertellen hoeveel bolletjes je totaal hebt gekocht? Alvast heel hartelijk bedankt voor je reactie.
    Vriendelijke groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen