Bezoekers

dinsdag 2 september 2014

Reviews Haakboeken

the "GRANNY SQUARE BOOK" van Margaret Hubert is een heel handig haakboek. Als je het boek open slaat zitten de bladzijden op een spiraal waardoor je het boek plat kan neerleggen. Er staan 75 verschillende granny's in, waar onder ook een paar halve. Dit zijn granny driehoeken die je gebruikt om gaten op te vullen bv. bij kleding of tassen. Er staan ook behoorlijk veel open gewerkte granny's in, granny's met gaatjes zeg maar. Deze vind ik zelf erg mooi voor bv sjaals. Ook staan er 25 leuke ideeën met patroon in om te maken.  Met duidelijke beschrijving en uitleg en mooi gefotografeerd.  Bv een aantal verschillende dekens, omslagdoek, sjaal, vesten, tassen, kussens,  mutsen en kinder dingen enz. Heel leuk om te zien wat je allemaal met die granny's kan doen. Voor in het boek een uitleg over de steken, opzetten en hoe je een granny moet haken en div uitleg. Overal staan duidelijke foto's bij. Ook de granny's zijn duidelijk beschreven met foto en tel schema. Bij de tel schema's zijn de verschillende toeren in verschillende kleuren,  kun je goed de volgende toer zien. Kortom een volledig granny haakboek. Dit is mijn tweede granny haakboek en ik ben er erg blij mee er staat veel in. Het heeft 176 blz, en is 23,5 x 22,5 cm groot. ISBN 978-1-58923-638-7 Het boek is in het Engels geschreven. Kan niet wachten om mijn haaknaald weer te pakken,  maar eerst moet mijn naaiwerk af! Groetjes Marie. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten