Bezoekers

donderdag 2 oktober 2014

Overhemden Quilt

De quilttop van oude heren overhemden was een beetje saai. De overhemden waren van de man geweest en die had ook nog wat KLM dassen in de kast hangen. Die heb ik gewassen en op de quilttop geapliceerd.  Ook maakte ik wat strikjes en pochetten, die ik in de borstzakjes stopte en met een applicatie steek op stikte. Het is nu een 3D quilt geworden want alles steekt uit. Heb het wel goed vast gestikt zodat het gewassen kan worden. De quilttop zelf heeft nog geen volume want hij moet nog door gestikt worden. Maar de quilt vulling is nu even op en er moet een nieuwe rol besteld worden. Dat gaat na de herfstvakantie gebeuren.  Waar ik de quilt mee ga om biezen weet ik nog niet, dat zie ik wel als hij gequilt is. Ondertussen ben ik nog bezig met het door quilten van de Dresden plate quilt en het op naaien van de yoyo's op een spijkerbroeken tas. Ook vond ik bij het opruimen mij Herfst quiltje terug, daar over morgen meer.  Groetjes Marie. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten