Bezoekers

donderdag 15 januari 2015

Badkamer verbouwing

Badkamer deel 2, even weer een update tot nu. Nadat het breekwerk klaar was begonnen ze met de af en aanvoer leidingen te vervangen. En dat was een heel werk met veel stof en gruis. Echt alle leidingen hebben ze vernieuwd en daar voor moesten ze diverse nieuwe gaten in het plafond boren. En weer lag mijn keuken vol met troep. De keuken ligt persies onder de badkamer. Heb een paar dagen niet kunnen koken maar daar had ik toch geen zin meer in. Voor dat alles schoon gezogen en gedweild is was ik al op. Daarna kwamen de elektra mannen die weer nieuwe gaten gingen boren voor nieuwe draden, dwars door de huiskamer onder het plafond door. Pfffffffff, maar ik kreeg ook een nieuwe stopppenkast. Waar trouwens geen stop meer aan te pas komt. Toen is er aan de kant van de schoorsteen een voorzet muur geplaatst om het roet van de oude schoorsteen niet door de voegen van de nieuwe tegels te laten slaan.   Gisteren kwam een stukadoor en die heeft 10 zakken cement op de badkamer wanden gesmeerd en dat was een hele klus. De muren waren gaten kaas geworden. Maar eindelijk zag ik "iets" op knappen!  Hier onder foto's voor en na het smeren van de wanden. Nu is het alleen erg donker in de badkamer met die grijse muren. Op dit moment word er een nieuwe vloer gestord op lewisplaten en vanmorgen is de goot er in gebouwd en nog ander timmerwerk gedaan. Ook kwamen de tegels en wc binnen! Er zijn nu 9 werkdagen voorbij en de wederopbouw is begonnen. Ben blij dat ik mijn bed nog kan vinden als ik naar boven ga, want er staan veel spullen overal opgeslagen. Klein huis he. Ook nog een foto van de lewisplaten. Groetjes Marie.

2 opmerkingen:

  1. Je kunt heel voorzichtig vooruitgang zien... Nog even volhouden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog even op de tanden bijten en jouw nachtmerrie verdwijnt :-)

    BeantwoordenVerwijderen