Bezoekers

zondag 1 maart 2015

Spijkerbroek

Een spijkerbroek of jeans van het zelfde patroon gemaakt, maar dan met 3 borduurpatronen er op van Urban Threads uit de serie Blackthorn. Dit Design Pack bestaat uit 9 verschillende borduurpatronen en ze worden in een kleur geborduurd. Er zijn verschillende formaten van te koop zodat het in jou borduurring past. Alle borduurpatronen worden ook in de hand borduren versie verkocht. De stof van de spijkerbroek kocht ik bij het Stoffen spektakel en was € 7,- per meter. Katoen met 3% lycra het rekt een beetje dat zit lekker. Dit is de 3e spijkerbroek die ik maak van het zelfde patroon wat ik aangepast heb op mijn "figuur" . Op de achterkant heb ik een zak geborduurd, op mijn rechter bovenbeen en op mijn linker broekspijp. Drie verschillende borduurpatronen. Omdat de stof rekt heb ik de stof samen met een dikke weg en trek ingespannen die je later weg trekt. De zak plakte ik op in de ring die ik met "spul" (even de naam kwijt) had in gespannen, zie foto's. Na het borduren heb ik de broek inelkaar genaaid. Ben nu weer druk bezig met het volgende project, hebben jullie nog iets op de pen of onder de naaimachine? Groetjes Marie. 

1 opmerking:

  1. Jeetje wat mooi. Ik wist niet dat een naaimachine dat kan. Geweldig....

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen