Bezoekers

dinsdag 26 mei 2015

Danglez BH

Mijn 4e BH maakte ik van een Danglez BH patroon een gekocht patroon in een grote cupmaat van een Duitse site, die ik per post besteld had. Het model heet Tulip en heeft een cup die bestaan uit 3 delen. Het bovenste deel kun je van kant maken, maar voor deze proef BH gebruikte ik stof die ik nog had. Het patroon heeft ook een lager decolleté wat ik zelf mooier vind. En ik moet zeggen hij zit "bijna" perfect! Deze bh heb ik helemaal gevoerd met powernet een dunne gaas achtige stof. Ik heb er weer veel van geleerd want de naaisteken reageren op elke rekbare stof weer anders. Toen ik de elastische band onder er op stikte had ik de stikkende zigzag te dicht opelkaar staan waardoor hij wat is gaan bobbelen. Als ik hem aan heb zie je daar niks meer van hoor. Het patroon komt in een bundel van div. maten, ik kocht de grootste cup groep G-H-I. Het patroon kun je in je eigen maat overtrekken zo blijf het patroonblad heel. Stel je valt af en je cup maat word kleiner dan heb je weer een andere maat. Deze keer nam ik de grootste cup maat I en 95 cm. omtrek. Ik was ooit is in Duitsland en daar zag ik veel grote cup maten, vandaar zeker dat dit patroon alleen daar te koop is. Ik heb er ook een slippatroon bij gekocht, voor een taille en heupslip in alle maten. Er komt €8,- bezorg kosten bij en word aan de deur afgeleverd waarvoor je moet tekenen, veilig dus. Ik was totaal €29,- kwijt. Bij het patroon zitten alleen Duitse instructies, dus dat is een dingetje. En het duurde 10 dagen voor dat het binnen kwam.  Op de site staan vele lingerie patronen ook fournituren zijn te koop. Leuk om is te kijken Danglez www.danglez.nl groetjes Marie.

2 opmerkingen:

  1. Prachtig hoe jij dit kunt. Ik zou er gewoonweg niet aan durven beginnen ook al heb ik naailessen gevolgd. Het is echt niet evident om zelf te maken want het moet correct zitten en perfect passen. Petje af hoor !!!!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me niet een gemakkelijke opdracht. .. Ik ga eens kijken op de wenste.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen