Bezoekers

donderdag 24 december 2015

Kerstdagen 2015

Beste lezers ik wens jullie fijne feestdagen en een gezond 2016 toe, met veel creatieve inspiratie! Het was weer een vol blog jaar, waarin ik veel reacties kreeg. Van de week nog een bedankje voor het patroon van het gehaakte herenvest, wat de dame nergens anders vinden kon. Ook mijn Opoe's gehaakte pannenlap word elke dag meerdere malen bekeken en is nog steeds mijn beste blog bericht. Op twee het Ikea naaimachine review. Dan veel mensen die de gehaakte gordijntjes zo leuk vinden, het patroon is zeker al 100 keer opgevraagd! En de man maar mails sturen namens mij, de schat. Op de foto hieronder zie je een kussen geapliceerd met een herten kop nu 50x50 cm. Stoffen allen van de Ikea. Ik heb daar al een uitleg over geschreven zie: Applicatie met Vliesofix in de rechter zijbalk. Dit keer vergrote ik het patroon tot het op vier A4 velletjes pasten en plakte dit aan elkaar om een grotere herten kop te krijgen. Applicaties zijn zo leuk om te maken, probeer het eens! Beste mensen dit was het voor dit jaar, op naar 2016! Groetjes Marie

2 opmerkingen:

  1. Hallo Marie

    Fijne feestdagen gewenst en op naar een nieuw creatief jaar met nog meer goede ideeën. Je applicaties, gehaakte pannenlappen, speldenkussens: echt geweldig!!!

    groeten
    Marita Boutens

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kussen. En voor jou ook hele fijne feestdagen..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen