Bezoekers

zaterdag 12 maart 2016

Haak tijdschriften

Ik houd van haken en dus ook van haak tijdschriften en vooral een tijdschrift waar kleedjes in staan zoals onze in het Nederlands vertaalde Haakwereld.  Inmiddels is er nu deel 3 uit die ik bij de Bruna kocht voor €5,50 en dat is niet duur. Het blad Haakwereld is in A4 formaat en dat is fijn want de haakschema's zijn daardoor groter en makkelijker af te lezen. Er staan voornamelijk kleedjes in, rond, ovaal, rechthoekig en vierkant. In dit laatste nummer 3 weer prachtige kleedjes zo mooi. Ruim 50 kleedjes, gordijntje, parapluutje, hoedje en randjes. Als ik zo'n blad koop weet ik niet te kiezen dus blader ik er door en kijk naar de foto's.  De patronen en foto's in dit blad komen uit wat oudere Duitse blaadjes zoals Dekoratives Hakelen en Filethakeln waar ik stapels van bezit. En waar ik ook een abonnement op heb.  Daarom weet ik dat, ik kom dezelfde kleedjes tegen. Deze Duitse blaadjes zijn een stuk kleiner en de haakschema's dus ook. Daarom ben ik zo blij met deze Nederlandse Haakwereld!  Als je van gehaakte kleedjes houd kijk dan het blad eens in bij de Bruna. Maar pas op! Haken is verslavend en kleedjes haken helemaal!  Groetjes Marie. 

3 opmerkingen:

  1. Waar kan ik mij op dit blad abonneren ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Georgina, bij MOM klantenservice voor abonnementen postbus 417 I NL - 6160 AK Geleen Di wo do tussen 9.30 en 12.30 tel 31 (0) 850212670 of www.abo-tijdschriften.com groetjes Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik koop hem ook en heb er heel veel haakplezier van inmiddels heeft de hele fam. die haakt het blad ook .

    BeantwoordenVerwijderen