Bezoekers

dinsdag 15 maart 2016

Penselen rol

Naast de Haaknaalden etui's  die ik maak werd mij gevraagd of ik ook een penselen rol etui kon maken. En dan graag met een klep zodat je penselen er niet uit vallen. Ik maakte er twee voor een dame en haar vriendin. Ze wilde graag spijker stof aan de buitenkant en van binnen iets vrolijks gekleurd. Ze koos een ecru lieveheersbeestjes stof en ik combineerde dat met een rood stofje met witte stippen. Ze was er erg blij mee. Deze stof is nu op, maar ik heb nog leuke penselen stof die ik combineer met cobalt blauw. En zie hier het resultaat, buiten kant is ook van spijkerstof. € 18,50  per stuk. Even afwachten of hier ook een markt voor is. Al mijn etui staan op Marktplaats,  zoek onder "Haaknaalden etui "  en je komt bij mij uit. Of mail me marienaailes@ziggo.nl.  Groetjes Marie. 

1 opmerking:

  1. Vast wel. Is ook een leuk cadeautje voor iemand die gaat schilderen.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen