Bezoekers

zondag 6 maart 2016

Haaknaalden etui

Een haaketui kopen dat doe je niet zo vaak dus wil je een leuke of  hip exemplaar om je haaknaalden handig in een speciaal  haaknaalden etui op te bergen. Als je naar je haak club gaat , kun je met deze etui's voor de dag komen. Inmiddels heb ik er al heel wat verkocht en de reacties zijn hart verwarmend.  Van wat een leuk etui, tot wat een prachtige naaiwerk of ik houd niet van massa producten en kies liever voor echt handwerk. De tranen komen dan en ik slik. Er zijn kennelijk toch nog mensen die een handgemaakt product erg waarderen.  En dat is fijn en goed nieuws voor ons mensen die er veel tijd en vakmanschap is stoppen om toch iets anders te maken. Of je nu tassen naait, truien breidt of omslag doeken haakt er zijn nog steeds mensen die het fijn vinden om iets te kopen wat niet in grote oplagen in de winkel ligt.
Deze laatste nieuwe haaknaalden etui's staan weer op Marktplaats,  zoek onder "Haaknaalden etui " of mail me marienaailes@ziggo.nl.  Ik heb een paar leuke nieuwe gemaakt  oa voor stoere dames of heren. Met een stoere print van schedels, dolken en vlammen, gecombineerd met zwart stof en fluwelen band. En er zijn weer etui's met de leuke klosjes stof. Groetjes Marie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten