Bezoekers

zaterdag 19 maart 2016

Lockpick foedraal

Herman werd hebberig van mijn stoere haaknaalden etui met doodskoppen er op en vroeg mij om een lockpick foedraal te maken voor zijn nieuwe hobby.  Wat?  Een lockpick foedraal? Daar had ik nog niet aan gedacht. "Lockpicking" of "locksport" is een kunst die door mannen en vrouwen word beoefend,  in groepen of individueel het open peuteren van sloten. Nee dit is niet illegaal,  er zijn clubs voor. Ik moest nieuwe maten bedenken voor dit foedraal en het werd 60 cm breed er kunnen 30 lockpicks in. Ik maakte er ook nog een mini etui bij voor op reis. Herman vond het prachtig en gaat dit etui uittesten.  Ik bezit geen picks , de foto's met picks zijn van Herman. En wat vinden jullie van dit foedraal stoer genoeg? Groetjes Marie. 

1 opmerking:

  1. Wat een bijzondere hobby! Ik had er nog nooit van gehoord. De etuis zijn mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen