Bezoekers

woensdag 1 juni 2016

Crown of heart doily

Ik haakte zes kleedjes van het haakpatroon "Crown of heart doily" by Anabelia Craft Design.  Ik zag dit patroon op Pinterest en ik moest het gewoon hebben! Ik volg het blog van  Anabelia al een hele tijdje, ze maakt de prachtigste haakwerkjes met een dunne haakpen. Er staan op haar blog ook gratis patronen,  dit patroon koste $ 2,59. Alles gaat per mail, als de betaling afgerond is krijg je in je mail het patroon op gestuurd en kun je het uit printen. Er zit een haakschema bij en een Engelse of Spaanse stap voor stap beschrijving. Kleedjes haken vind ik erg fijn om te doen en nu dat ik met een Zweepslag in mijn kuit veel op de bank moet zitten, had ik meteen tijd voor dit patroontje. De twee ecru/zalm kleedjes zijn gehaakt van DMC Babylo no: 10 op pen 1,75 mm. De witte /blauw en ecru/rood  zijn gehaakt van een van mijn lievelings garens Scheepjes wol MAXI op pen 1,5 mm. Inmiddels heb ik katoenen garen besteld voor een geheel nieuw project , ik moet nl nog veel rusten met been omhoog. En dat is erg! Ha ha ha! Nee dus! Groetjes Marie. 

3 opmerkingen: