Bezoekers

vrijdag 5 augustus 2016

Knijperzak patroon

Ik tekende een knijperzak met een knijper applicatie er op en maakte daar een patroon van, ondanks dat ik een droger heb hang ik nog weleens wat buiten te drogen. Heerlijk als je die was binnen haalt!  Mijn oude knijperzak was aan vervanging toe ik maakte er meteen twee, een voor boven en een voor in de tuin. Toen ik ze zag hangen dacht ik dat het ook een heel leuk cadeau zou zijn om te geven met een paar pakken houten knijpers er in. Het patroon van de knijperzak is te koop voor een euro. Ik heb het op ware grootte op 8 vellen A4 getekend op vel 9 staat de knijper applicatie en op vel 10 een beschrijving hoe het patroon aan elkaar te plakken en de zak te naaien. Het patroon is inclusief naden. Mail me als je interesse in dit patroon hebt marienaailes@ziggo.nl Het patroon kost €1,- 
Het beste kun je er een stevige katoen voor gebruiken, jeans, keper katoen, gordijn stoffen van Ikea zijn zeer geschikt.  Hier volgt vast een boodschappen lijstje want je wilt natuurlijk vlug aan de slag!

Benodigdheden :
Kinderkledinghangertje van 34 cm breed, of maak er een op maat.
50 cm stevige stof van 110/150 breed.
1 meter biasband,  breed of smal.
7 cm vliesofix van 45 cm breed.
7 cm applicatiestof voor de knijpers  (restjes )
Klos garen in de kleur van de stof en klosjes grijs voor de veer van de knijper.
4/5 pakken knijpers, er kunnen er wel 6 in!
Het patroon mail me marienaailes@ziggo.nl

Hoopenlijk word het een mooie lange zomer en kunnen we nog heel veel was buiten hangen! Groetjes Marie. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten