Bezoekers

donderdag 15 september 2016

Toilet tas

Toilet tasjes kun je nooit genoeg hebben, dus toen mijn dochter geld vroeg voor haar verjaardag maakte ik er een voor haar. Ik kon het geld en nog wat andere leuke spulletjes er in doen, de perfecte verpakking!  Ik borduurde op kunstleer een patroon van Urban Threads , wat ik daarna op een stuk gordijnstof appliceerde met de zogenaamde  blanket stich.  (festonsteek) Ik zette er een ijzeren rits in van 22 cm. Het tasje is 24 hoog en 4 cm diep ( box corners ) Ik voerde het met de hand met blauwe stof, waarop ik eerst een etiket naaide met de naam van mijn dochter. Ik ga er nog een voor mezelf maken, maar het is zo warm bij mij boven de laatste weken, dat er niets uit mijn handen komt. Mensen wat is het warm! Nee HEET ! is het! Als ik thuis ben zit ik achter de wapper! Ze hebben verkoeling belooft,  gelukkig!  Groetjes Marie. 

3 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt, ze zal er vast erg blij mee zijn. En ja pfffff wat een hitte, gelukkig wordt het nu weer koeler.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel originele toilettas met een fijne opdracht erop :-)
    Knap afgewerkt!
    Fijn weekend,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat heb je weer wat moois gemaakt Marie!
    gelukkig daalt de temperatuur al naar normale waarde en kun je weer lekker achter de machine plaats vinden.
    groetjes Corrine

    BeantwoordenVerwijderen