Bezoekers

zondag 12 november 2017

Bobbi Eden "iedereen kan haken" review

Het nieuwe boekje van Bobbi Eden "iedereen kan haken " heb ik gekocht op de Kreadoe voor €9,95 en er staat zelfs een handtekening in! Ik ging meteen aan de slag met Catania glans katoen en haakte met pen 2.50 mm. Ik haak nooit beestjes maar om de patronen te testen haakte ik eerst de walvis. Die nu op mijn schoorsteen staat te pronken. Het patroon was goed te volgen, en elke toer vinkte ik af met potlood zodat ik persies wist waar ik was gebleven.  Er is veel tel werk, eerst meerderen,  dan weer minderen. Maar de steken zijn niet moeilijk en worden voor in het boekje goed en duidelijk uitgelegd samen met wat tips. Naast de uitleg staan ook duidelijke tekeningen. Dat maakt dit boekje heel geschikt voor de beginnende haakster,  maar ook de gevorderde haakster zal er veel haak plezier aan beleven.  Er staan in totaal 12 patronen in; eland, rat, zeemeeuw,  walvis, sterren, hartje, bruine beer, vos, eend, gevulde koek, sjaal, vlaggenslinger in de grote van de beestjes. Ik haakte ook wat zee/ sterren en het hartje. Ik moet zeggen dat het enige haakverslaving oproept, je wil steeds aan de volgende blz beginnen. Ik heb nu nog geen kleinkinderen,  maar als het zo ver is ga ik los in dit boek en haak de hele stal vol!. Kortom een leuk boekje met mooie foto's en leuke haakdieren, heeft 48 blz, 12 patronen en kost €9.95 ISBN 9789043920148 Geschikt voor iedereen die leuke beestjes wil gaan haken. Haken jullie wel eens beestjes? Groetjes Marie Bartels

2 opmerkingen:

1. Knap gedaan Marie! Ik haak afwisselend kledij, knuffels en brei laatste tijd veel. Voor de kleinkinderen haak ik heel wat knuffels, maar liefst telkens een ander exemplaar :-))

Lieve groetjes, Tinne