Bezoekers

dinsdag 12 juni 2018

Gehaakt kleedje

Uit de nieuwe ANNA creatief no:31 haakte ik een rosé kleedje van DMC meave met mijn nieuwe haaknaald van Tulip. Deze Tulip haaknaald is in de punt iets langer en haak super! Het haakblaadje kocht ik bij de Bruna voor €4,50 en de bol DMC had ik nog in huis. Deze glanskatoen is niet meer te koop, maar een goede vervanger is de MAXI van Scheepjes. Daar haak ik ook vaak mee. Het kleedje heeft een doorsnede van 58 cm en is gefotografeerd op de tuintafel, er moeten echt een paar onderzetter bij! Ik heb nog een klein beetje garen, dus aan de slag! Verder ben ik nu bezig met een omslagdoek van dikker garen, die is ook bijna af. Dan kom ik net van de wol winkel en heb een nieuwe voorraad garen in geslagen. Na wat mega grote projecten heb ik (neem ik) weer eens tijd om te haken! En dan ga ik ook uit me bol! Hebben jullie nog iets op de pen staan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten