Bezoekers

zondag 9 februari 2020

Borduren Sweet Pea

Ondanks dat het haakvirus mij weer te pakken heeft heb ik overdag nog wat borduurwerk gemaakt op mijn borduurmachine. Ik kocht bij Sweet Pea een aantal borduurpatronen voor de eerste keer. Waaronder dit aplicatie borduurpatroon voor op de borduurmachine. Het was de sew along van januari 2020, ze hebben elke maand een ander nieuw patroon. Je kan mee doen op Facebook hebben ze er een aparte groep voor. Je kan daar werk van andere zien en geïnspireerd raken. Je kan je eigen werk laten zien en mee doen aan de wedstrijd, je moet het dan wel op tijd af hebben. Dat had ik en de foto's upload, maar niks gewonnen. Maar het kussen, (dit keer was het een kussen) is erg mooi geworden en past heel goed bij mijn bank. Het patroon bestond uit 9 verschillende blokken. Het patroon krijg je in vier verschillende maten, dus je kunt het vaker gebruiken bv in een tas of quilt enz. Daaromheen zitten 3 verschillende stoffen met schuine hoeken. Het kussen is 55 x 55 cm, het binnekussen heb ik zelf gemaakt van lapje stof en vulling uit Ikea kussen, die zijn goedkooper. Het borduurpatroon was goed te volgen, er staat zelfs een uitleg film op YouTube. Erg leuk om te doen met die aplicatie stofjes. Ik ga zeker nog eens naar Sweet Pea om wat te kopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten